• CITIGO
      • Citigo
        Citigo
        Citigo
        • ​​Cu o lungime de 3.56 m, este compact si usor de manevrat
        • ​​Cel mai voluminos portbagaj din clasa sa: 251 l
        • Motoare economice pe benzina de 44 kw si 55 kw​
        • till251l /959l
        • from4,1l/100km
        • from95g/km
  • FABIA
      • Fabia
        Fabia de la  9.400
        Un nou automobil compact de oraş
        • ​Expresiv, modern şi dinamic
        • ​Concept nou al interiorului
        • Caroserie mai lată şi mai joasă, proporţii armonioase
      • Fabia Combi
        Fabia Combi de la  9.900
        Continuăm din locul unde ceilalţi s-au oprit
        • ​Portbagaj imbatabil din clasa sa
        • ​Noi asistenţi şi sisteme auxiliare practice şi de infotainment
        • Motoare puternice şi eficiente
  • NEW RAPID
  • NEW OCTAVIA
      • New Octavia
        New Octavia de la  12.950
        Combinația perfectă între design și confort
        • Sisteme de asistență inovatoare
        • ​​O gamă largă de motoare de la 81 kW la 135 kW
        • Posibilatati de conectivitate noi
        • till590l /1580l
        • from4,9l/100km
        • from103g/km
  • KODIAQ
      • KODIAQ
        KODIAQ de la  17.950
        Puternic precum un urs
        • Design-ul noului SUV conferă rezistență și protecție
        • Dimensiune mare, tărie, spirit de familie
        • Descoperă noi teritorii
        • till720l /2065l
        • from0l/100km
  • SUPERB
      • Superb
        Superb de la  18.300
        Modern și plin de emoție. Începutul unei noi ere.
        • Design revoluționar, confort superior și conectivitate inovatoare.
        • Imens de mult spațiu, sisteme de siguranță și asistență de ultimă generație.
        • Un spațiu de nivel superior, cu aspect modern și sofisticat.
        • till625l /1760l
        • from3,8l/100km
      • Superb Combi
        Superb Combi de la  23.400
        Călătorește cu stil. Călătorește în spațiu.
        • Cel mai spațios compartiment pentru bagaje - 660 litri.
        • Confort maxim cu Dynamic Chassis Control.
        • Cea mai sigură mașină conform testelor EuroNCAP.
        • till660l /1950l
        • from4l/100km

Noua ŠKODA Fabia Combi

de la 9.900

Motoare

În gamă sunt incluse numai motoare recent elaborate. Au existat multe ocazii de a lua în considerare cele mai recente tendinţe în proiectarea  propulsoarelor şi pentru dezvoltarea ulterioară a acestora. Conducătorii auto vor aprecia pe bună dreptate nu doar buna şi silenţioasă funcţionarea a motoarelor, ci şi reacţia imediată a acestora la apăsarea pedalei de acceleraţie, cuplul optim şi consumul redus de combustibil.

Dotare…

…şi sistem de programe/ aplicaţii

ŠKODA Fabia Combi aduce o nouă perspectivă de utilizare a smartphone-ului în interiorul automobilului. Tehnologia MirrorLink™ vă permite să controlaţi funcţiile şi aplicaţiile smartphone-ului direct de pe ecranul tactil al acestuia. Pasagerii vor aprecia mult această facilitate, de exemplu, în timp ce se ascultă muzică sau se navighează.


      Mai multe detalii ŠKODA Connectivity

O nouă definiţie a confortului

ŠKODA Fabia Combi vă propune spre atenţie o serie de caracteristici de confort şi comoditate care, până de curând, au constituit prerogativa automobilelor de o clasă mai înaltă. Fiecare element are un rol important şi practic în asigurarea unor condiţii de siguranţă şi confort îmbunătăţite.
 
Hill-Hold Control (HHC)
​Hill Hold Control (HHC) permite o pornire uşoară în urcuş, fără riscul de mişcare înapoi sau de folosire a frânei de mână. Când conducătorul auto ia piciorul de pe pedala frânei, după oprirea pe deal, HHC menţine presiunea în sistemul de frânare pentru 1 sau 2 secunde. În acest interval, automobilul poate fi pornit cu uşurinţă, fără a se deplasa înapoi.
Computer de bord cu ecran Maxi DOT
​Ecranul Maxi DOT afişează conducătorului auto date aferente diferitelor funcţii ale computerului de bord, senzorilor în spaţii exteriore, orei curente şi a distanţei parcurse (zilnică, cu alimentare şi generală). Acesta, de asemenea, afişează informaţii oferite de sistemele de asistenţă, sistemele de infotainment sau telefonul mobil conectat prin Bluetooth. Informaţiile aferente temperaturii lichidului de răcire şi nivelului de carburant sunt afişate cu ajutorul unor indicatori analogici.
Setările "CAR"
Meniul "CAR" permite conducătorului auto să adapteze anumite setări ale automobilului Fabia, de exemplu, asistenţi, senzori de lumină sau parcare în sistemele de infotainment Bolero şi Swing.
Tempomatul sau controlul vitezei de croazieră
În timpul călătoriilor lungi pe autostradă simţiţi oboseală la nivelul piciorului drept? Vă place rapiditatea în deplasare dar nu doriţi să încălcaţi limitele de viteză permise de lege? Atunci, tempomatul este exact ceea de ce aveţi nevoie. Prin simpla apăsare a unui buton, setaţi viteza dorită iar sistemul de autopilot va respecta această viteză până la momentul în care veţi apăsa pe frână sau ambreiaj, sau veţi deconecta sistemul de control adaptiv al vitezei de croazieră definitiv.
Senzorii de ploaie (Rain Assistant) şi de lumină (Light Assistant)
​Acum nici ploaia şi nici lumina deficitară nu vă vor mai tulbura liniştea şi confortul în timpul conducerii. Fabia poate fi echipată cu un senzor de ploaie ca dotare standard, situat pe oglinda retrovizoare interioară, care activează şi controlează viteza ştergătoarelor în mod automat. Senzorul activează automat luminile din faţă şi din spate ale automobilului, când pragul de lumină ambientală scade sub o anumită valoare predefinită (de exemplu, în tuneluri, în amurg, în garaj, în timpul unor ploi torenţiale).
KESSY - sistem de intrare, pornire fără cheie şi ieşire
Acum puteţi bloca sau debloca automobilul, porni sau opri motorului fără a fi nevoie să căutaţi cheia în buzunar! Acest confort vă este oferit de sistemul KESSY. Fabia va fi deblocată atunci când veţi decide să deschideţi uşa sau portbagajul. Tot ce trebuie să faceţi este să trageţi mânerul uşii (sau să apăsaţi pe butonul portbagajului) şi mijlocul Dvs. de transport se va debloca în mod automat. Porniţi automobilul apăsând butonul amplasat în partea dreaptă a coloanei de direcţie.
Senzori de parcare faţă şi spate
​Fabia Combi poate fi parcată extrem de uşor datorită manevrabilităţii sale excelente. Mai mult decât atât, în acest sens vă vor ajuta senzorii de parcate montaţi pe bara de protecţie faţă şi spate, care măsoară distanţa faţă de obstacolele detectate.
Sistem de control al climei Climatronic
Sistemul electronic de control al climei Climatronic permite pasagerilor să se bucure de un confort climatic menţinând constantă temperatură prestabilită în interiorul automobilului. Senzorul de umiditate reduce aburirea parbrizului şi îmbunătăţeşte calitatea aerului din interiorul automobilului.

Tehnologia de economisire a carburantului şi a banilor

ŠKODA Fabia Combi din cea de-a treia generaţie manifestă o grijă deosebită faţă de mediul înconjurător dar şi faţă de portmoneul Dvs. Consumul de carburant, emisiile de CO2 şi greutatea autovehiculului au fost reduse comparativ cu generaţia anterioară. Toate motoarele sunt noi, îndeplinesc standardele de emisii EU6 şi se pot lăuda cu sisteme start/stop şi de recuperare a energiei de frânare în calitate de dotări standard. Cu alte cuvinte: ŠKODA Fabia este cea mai uşoară, rapidă, grijulie faţă de mediu şi de portofelul tău Fabie creată vreodată.
Consum redus de energie şi performanţă îmbunătăţită. Detalii...
Motoare Motoarele turbo moderne cu injecţie directă de carburant - TSI benzină şi TDI diesel – se disting printr-un consum redus de carburant, un nivel mai mic de emisii de CO2 şi o dinamică onorabilă a mişcării. Motoarele cu injecţie directă a combustibilului şi turbină de supraalimentare se disting printr-o gamă largă de turaţii. Turbina de supraalimentare oferă suficientă putere chiar şi la turaţii reduse ale motorului. La viteze mai mici, de asemenea, consumul de carburant este redus iar nivelul de emisii CO2 este redus. Injecţia directă de carburant creşte eficienţa de ardere a combustibilului, ceea ce duce la scăderea consumului şi, respectiv, nivelului de CO2.  În cazul motoarelor diesel sunt folosite sisteme de injecţie diesel de înaltă presiune cu rampă comună (CR – Common Rail). Filtrul de particule diesel, de asemenea, ajută la reducerea cantităţii de particule în gazele de eşapament.
Eficienţă în adevăratul sens al cuvântului Detalii...
Drive Green

O atenţia deosebită la elaborarea celei de-a treia generaţie Fabia a fost acordată mediului înconjurător. Consumul redus de combustibil şi nivelul scăzut de emisii se datorează motoarelor pe benzină economice, sistemului de injecţie common-rail şi filtrului de particule diesel (DPF).

 

Factorii care contribuie la reducerea emisiilor de CO2:
- Recuperarea energiei la frânare
- Utilizarea sistemelor Start / Stop
Toate motoarele Fabia îndeplinesc standardele stricte ale clasei de emisii EU6.

Cu cât mai redus este consumul de carburant, cu atât mai mare este durata de viaţă a pneurilor. Detalii...
Pneuri/anvelope cu rezistenţă redusă la rulare Pneurile cu rezistenţă redusă la rulare reprezintă un mijloc simplu de a reduce consumul de combustibil şi nivelul de emisii.
Coeficientul redus de rezistenţă la rulare se datorează amestecului special de cauciuc, optimizat pentru banda de rulare şi presiunii, mai mare decât cea recomandată, în pneuri. Acesta contribuie, de asemenea, la prelungirea duratei de viaţă a pneurilor. Schimbările mai puţin frecvente ale pneurilor vă vor ajuta să economisiţi bani şi să aduceţi mediului înconjurător mult mai puţine prejudicii.
Un stil de conducere mai econom, liniştit şi eficient. Detalii...
Transmisia recomandată Selectarea transmisiei optime poate reduce nu doar contul pentru carburant ci totodată creşte confortul şi plăcerea de a conduce. 
Menţinerea unei turaţii joase a motorului vă permite să reduceţi consumul de carburant şi zgomotul motorului. Transmisia recomandată este afişată pe ecran între vitezometru şi turometru. Simbolurile afişate în colţul din dreapta sus al ecranului fie confirmă faptul că transmisia curentă este cea potrivită fie vă recomandă să măriţi sau să micşoraţi puterea de transmisie.
O modalitate foarte bună de a reduce consumul de combustibil. Detalii...
Sistemul Start/ Stop

Rolul sistemului Start/ Stop este de a opri motorul atunci când acesta stă pe loc şi nu este nevoie să funcţioneze şi implicit de a reduce consumul de carburant şi nivelul emisiilor de gaze de seră.
Sistemul nu are nevoie de nici o intervenţie a conducătorului auto şi permite accelerarea imediată, păstrând astfel confortul conducerii. Sistemul Start/ Stop este activat automat după pornirea motorului.
Sistemul  opreşte automat motorul imediat ce şoferul întrerupe procesul de conducere, selectează poziţia neutră a schimbătorului şi eliberează pedala de ambreiaj. Motorul porneşte din nou de îndată ce autovehiculul este pus în mişcare, iar şoferul apasă ambreiajul.

Sistemul Start-Stop Sistemul poate fi dezactivat manual în orice moment. Afişarea pe panoul de bord va prezenta starea actuală a sistemului.

Producere de energie în timpul frânării. Detalii...
Recuperarea energiei la frânare

Ce se întâmplă de fapt atunci când energia este recuperată? Energia cinetică este transformată în energie utilă, care este fie stocată în acumulator fie utilizată de sistemele electrice.
În timpul frânări, tensiunea alternatorului este mai mare decât tensiunea bateriei (maxim 15В). Ulterior, alternatorul alimentează dispozitivele cu energie electrică şi încarcă bateria. Acest lucru contribuie la economisirea combustibilului, care, în mod normal, ar fi utilizat pentru îndeplinirea acestor sarcini.
La accelerarea automobilului sau conducerea acestuia într-un mod constant, tensiunea alternatorului scade sub tensiunea bateriei (aproximativ 12V), şi atunci poate fi utilizată energia electrică stocată în baterie.

În acest regim, sarcina alternatorului este mai joasă şi, prin urmare, utilizează mai puţină energie electrică de la arborele cotit al motorului cu ardere internă. Alimentarea cu combustibil este reglată pentru a reduce consumul de energie, ceea ce contribuie la reducerea consumului de combustibil.