• CITIGO
      • Citigo
        Citigo
        Citigo
        • ​​Cu o lungime de 3.56 m, este compact si usor de manevrat
        • ​​Cel mai voluminos portbagaj din clasa sa: 251 l
        • Motoare economice pe benzina de 44 kw si 55 kw​
        • till251l /959l
        • from4,1l/100km
        • from95g/km
  • FABIA
      • Fabia
        Fabia de la  9.400
        Un nou automobil compact de oraş
        • ​Expresiv, modern şi dinamic
        • ​Concept nou al interiorului
        • Caroserie mai lată şi mai joasă, proporţii armonioase
      • Fabia Combi
        Fabia Combi de la  9.900
        Continuăm din locul unde ceilalţi s-au oprit
        • ​Portbagaj imbatabil din clasa sa
        • ​Noi asistenţi şi sisteme auxiliare practice şi de infotainment
        • Motoare puternice şi eficiente
  • NEW RAPID
  • NEW OCTAVIA
      • New Octavia
        New Octavia de la  12.950
        Combinația perfectă între design și confort
        • Sisteme de asistență inovatoare
        • ​​O gamă largă de motoare de la 81 kW la 135 kW
        • Posibilatati de conectivitate noi
        • till590l /1580l
        • from4,9l/100km
        • from103g/km
  • KODIAQ
      • KODIAQ
        KODIAQ de la  17.950
        Puternic precum un urs
        • Design-ul noului SUV conferă rezistență și protecție
        • Dimensiune mare, tărie, spirit de familie
        • Descoperă noi teritorii
        • till720l /2065l
        • from0l/100km
  • SUPERB
      • Superb
        Superb de la  18.300
        Modern și plin de emoție. Începutul unei noi ere.
        • Design revoluționar, confort superior și conectivitate inovatoare.
        • Imens de mult spațiu, sisteme de siguranță și asistență de ultimă generație.
        • Un spațiu de nivel superior, cu aspect modern și sofisticat.
        • till625l /1760l
        • from3,8l/100km
      • Superb Combi
        Superb Combi de la  23.400
        Călătorește cu stil. Călătorește în spațiu.
        • Cel mai spațios compartiment pentru bagaje - 660 litri.
        • Confort maxim cu Dynamic Chassis Control.
        • Cea mai sigură mașină conform testelor EuroNCAP.
        • till660l /1950l
        • from4l/100km

Istoria logo-ului Skoda

Slavia Logo (1895 – 1905)

Prima reprezentare grafica a logo-ului dateaza inca de la inceputul anilor 1900, cand in cadrul micii fabrici din Mlada Boleslav, se fabricau biciclete si motociclete, sub denumirea de Slavia.

Logo-ul era bazat pe ilustrarea unei roti cu spite, in interiorul careia se intercalau ramuri cu frunze de tei, copac simbol si specific natiunilor slave. De asemenea, in logo erau prezente si numele celor doi fondatori – Laurin si Klement, motiv ce va sta la baza urmatoarei reprezentari grafice a siglei.
L&K Logo (1905-1925)

A doua reprezentare a siglei producatorului a avut la baza initialele numelor fondatorilor L&K – Vaclav Laurin si Vaclav Klement, amplasate intr-o forma rotunda, cu ornamente florale si design specific curentului artistic Art Nouveau, popular la inceputul secolului XX. Ramurile prezente in logo pot duce cu gandul la originea latineasca a numelui Laurin (substantivat Laurus Nobilis), laurii desemnand simbolul victoriei si al faimei inca din antichitate.
Škoda Early Car Logo (1926-1933)

Incepand cu anul 1926, fabrica din Mladá Boleslav a inceput sa produca automobile, sub denumirea Skoda. Desi numele brandului se modificase total, la nivel de design laurii au fost pastrati ca si element grafic ce asigura continuitate cu variantele anterioare. Forma noului logo era una ovala, literele SKODA, scrise cursiv fiind amplasate in centrul de interes al emblemei.
Škoda Logo (1926-1990)

Timp de mai bine de sase decade, producatorul ceh Skoda Auto va fi identificat dupa notoriul logo ce infatiseaza, in mod stilizat, o sageata inaripata. Faimosul "Winged Arrow" a fost introdus initial in anul 1926, insa originile de inspiratie pentru acest nou design raman aruncate intr-un fon de umbra si de mister. Dupa interpretarile unora, logo-ul ar infatisa un cap stilizat de indian, ce poarta un ornament de pene specific triburilor native, sageata ducand, de asemenea, cu gandul la aceste popoare amer-indiene. Acest logo este inca folosit pe unele piese originale marca Skoda.
Škoda Logo (1999-2011)

Noul logo se bazeaza pe culorile negru si verde, complementate fiind de alb si gri. Producatorul ceh implementeaza acest nou logo incepand cu 1994, negrul si verdele devenind repede culori-etalon pentru Skoda. La nivel de simbolism, logo-ul Skoda poate sugera grija pentru mediu si folosirea materialelor reciclabile prin culoarea verde, traditia si integritatea de peste 100 de ani in domeniul auto, prin culoarea negru, productie la nivel global, precizie si viziune prin folosirea unei forme circulare si nu in ultimul rand progres, inovatie si avant prin simbolul sagetii.
Noul logo ŠKODA (1 martie 2011- curent)

Odată cu Salonul Auto Internaţional de la Geneva, din martie 2011, oficialii Skoda au anunţat prezentarea noilor direcţii de look şi stil, liniile de Corporate Design propuse de Skoda avand sa se regaseasca implementate intr-un nou logo (din 2012), in liniile tuturor modelelor noi ce vor fi fabricate in noile generatii, precum si in toate formele de comunicare interna si externa ale brandului, pana la pana la design-ul, layout-ul si modernizarea showroom-urilor internationale ale dealerilor.